JURA ENA 4 Full Nordic White (EA)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JURA ENA 4 Full Nordic White (EA) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 22-02-2024

Loopt vast na verloop van tijd

Ik heb deze machine een half jaar geleden gekocht bij de Media Markt en inmiddels is hij twee keer terug gegaan voor reparatie. Na verloop van tijd loopt deze machine vast, bij het gebruik van donker gebrande koffiebonen gaat dit heel snel. Reinigingsprogramma's helpen niet hiertegen.
Ik ben niet tevreden over deze machine en wil hem graag inruilen voor een andere Jura die wel allerlei soorten koffiebonen aankan (zoals mijn vorige Jura die ik 15 jaar had) maar daar wil Jura niet aan. Ze repararen de machine wel maar noemen het probleem een gebruikersfout. Voor inruil of geld terug verwijst Jura naar de verkoper. Mediamarkt geeft aan pas na drie reparaties te willen kijken naar vervanging maar als de storing een gebruikersfout wordt genoemd door Jura valt te bezien of ze dit daadwerkelijk gaan doen. Al met al een teleurstelling.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi ontwerp

Minpunten

• loopt herhaaldelijk vast
  • is een te kwetsbare machine
  • kan geen donker gebrande bonen aan
  • geen begrip of tegemoetkoming van Jura

Jura6385 01-03-2024

Goedemiddag,

Graag zouden we even direct in contact komen. Zou u een mailtje met verwijzing naar dit contact willen sturen naar helpdesk@nl.jura.com ?

Wij gaan er alles aan doen om u weer met plezier gebruik te laten maken van uw JURA koffiemachine.

JURA Nederland